mandag 15. juni 2009

Life.

Siden sist har jeg tatt turen hjemover og slått meg til ro på gården hos mor og far. Jeg graver en del i jorda og er mer møkkete enn jeg har vært til sammen det siste året. Det føles bra. Heldigvis er det ikke tropesommer (enda?) slik at brønnen ikke er tom og jeg kan dusje og må ikke bade i bekken. På gården har det bosatt seg en hvit katt som heter Molly. Det er den første katten noen sinne jeg har ønsket å kaste i elva. Hun skriker. Mye. Det er rart å ikke få sove pga fuglekvitter og ikke et nattåpent Bislet Kebabhouse. Det er stas å være tante til to som jeg kan leke med hver eneste dag! Jeg kjenner jeg har lyst til å ta traktorlappen. Jeg prøvde å få pappa til å spise sushi i går, det gikk ikke. Det sises det er orm-år i år, noe jeg har lite tro på så langt. I dag har jeg startet på jobben med å male huset til mor og far. I morgen blir det sol og jeg leder meg til å bli ytterligere solbrent! Livet på landet<3 



6 kommentarer:

  1. jeg leser svært sjeldent blogger! men det der var artig!! hehe! livet på gården! vil gjerne høre mer om det utover sommeren! maling av hus og om katten ender i elva!! ;)

    øyvind unhammer

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Må bare kommentere litt.. hehe
    Om du skulle gå tom for vann, eller få en død grevling eller to i brønnen kan du jo bare bade i bekken ;)
    Heldigvis er det bare orm på din side av veien :p
    Skal du være mye her i sommer eller?
    Klem Hanna

    SvarSlett
  3. Ikke kast katten i elva, Liv Marit!!!!

    God malejobbing!

    SvarSlett
  4. jeg tror de kan svømme? :S

    øyvind

    SvarSlett
  5. Katten kan du jo skylle ned i do, fordi du bare skulle "vaske den". Jmfr:
    http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6654032

    SvarSlett
  6. haha! tenk at den lever... det er utrolig.

    SvarSlett