tirsdag 22. mars 2011

nå skinner sola..


... i vinduskarmen men jeg har ikke katt. jeg skulle ønske jeg hadde en katt, for da hadde jeg ikke vært alene når jeg er alene. likevel syns jeg at jeg har det greit, særlig nå som jeg fant blåveis og påskeliljer i bakgården. våren er absolutt på vei her nede! på søndag gikk jeg en tur til stranda, sammen men jessica, katarina og liselot (og resten av aberdenshire...). sola skinnte og jeg hadde på mine feike ray-bans og ingen jakke. fint. så, nå kan du slutte å sende mer ull, mamma (men jeg bruker selbuvottene fortsatt, så det var lurt å sende de. og lakrisen. ikke slutt å sende lakris. dette gjelder også andre som evt. skulle ønske å sende meg noe. salt lakris.).

i dag er det tirsdag og jeg har kun 1 stk. forelesning igjen, den er på fredag, før jeg har 3 uker påskeferie. så når påsken faktisk er på kalendern, har jeg ikke ferie. sånn gjør de det her. det er mye de gjør annerledes her som vi ikke gjør hjemme. som f.eks. å si "skål" (på engelsk) til buss-sjåføren når man går av bussen. god stemning.
jeg har mye å gjøre i ferien, skal skrive 2 store oppgaver og vil bli ferdig/være godt i gang med de før mamma og pappa kommer på besøk! jeg glær mæ så fælt! de kommer siste helgen av ferien min og jeg har nå begynt å planlegge 3 dager med morro for de. stas!

jessica og meg i sola

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar