onsdag 31. mars 2010

Life at Borgen

Kjære, kjære leser(e?).

Jeg har gnagsår. igjen. sist gang var det fordi jeg gikk på ski sognsvann - ullevålseter - sognsvann med for små skistøvler. det tok 8 dager med bandasjer før jeg kunne bruke sko. nå er det ikke like ille, men likevel vondt. tydeligvis er ikke converse det beste for 1 mils gange! (har jeg noen gang egentlig trodd det..?) Igår kveld hadde jeg en veldig,veldig koselig kveld hos Rita, hun bor i Vøyensvingen på Ila. Der bor ikke jeg.

Siste buss fra Sagene til Majorstua, kan jeg fortelle, går 00:08. Jeg var der 00:13. Så, jeg gikk. til Heggeliveien. det tok 1,5 time. det skal sies at jeg skjønte jeg tok en liiiten omvei da jeg plutselig befant meg ved Vindern T-banestasjon. (jeg gikk på instingtet!) skrittelleren sier jeg gikk 9,7 km. i converse. Det var koselig! (les: studentøkonomi = lite taxipenger om man vil spise)
Blindern by night, Borgen Barnehage, Sagene kirke, Oslos fineste villastrøk, Ullevål sykehus i neon. jeg føler jeg er en erfaring rikere!

Jeg prøvde å ta bilde av regn i gatelys. Jeg hadde bare plass til 1 bilde på mobilen, minnet er fullt. enjoy.


Det er Påske. jeg er ikke på fjellet. det er egentlig greit, da jeg har tusen ting å gjøre. det som er dumt er at jeg ikke gjør de. jeg skal skrive utkast til semesteroppgave, men vil bare lese om yngre jernalder! hva gjør man? Jeg velger å se Twilight - New Moon (JA jeg har Bella-Box special edittion 3disc - TAKK til Edel!). snakkes!

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Skulle redigere innlegget mitt. Det gikk så galt at hele kommentaren ble slettet. Finurlig.

    SvarSlett
  3. BELLABOX!
    -Anonym.

    SvarSlett