mandag 7. juni 2010

manic monday



I dag har jeg ordna. jeg har vært hos polisen i hnfs
for å få midlertidig mopedførerbevis ettersom mitt
ble stjålet på Ingers 18årsdag. 5 år siden.
så det fikk jeg. nesten. politimannen klarte ikke å printe beviset,
derfor fikk jeg istede utskrift av siden som forteller hvilket
førerkort jeg er registrert med hos politiet.
med stempel og hans signatur på trodde politimannen
dette skulle gå greit. ellers fikk de bare ringe han,
sa han mens han så tegnet en liten fjellkjede på
arket under et lyseblått stempel. hønefoss.

så nå har jeg hentet mopeden hos annar. den er fin og grønn og starter på første forsøk. Jeg gledet meg til en tur på øyangen, meg og moppen, men siden det begynte å hagle ved klekken, droppet jeg det. skuff.

ellers har jeg kjøpt en ny mobiltelefon i dag! så nå blir det bilder i sommer likevel
siden den har kamera med 8.1 megapixies. life.


se på all veden til bror!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar