tirsdag 6. juli 2010

Mathilde MacGregor

i dag tenkte jeg: "æsj, det er tusen dager siden jeg har blogget og jeg har totusen bilder jeg har lyst til å legge ut. jeg orker ikke". men så logger jeg på. og plutselig vet jeg akkurat hvem jeg vil blogge om: min nye kjæreste. takket være odelsgutten på aurdal har jeg gjenoppdaget mr. kenobi. oh yes. jeg vil gå så langt å kalle ewan min nye mr. darcy (ettersom colin firth aldri trigga det helt for meg. og han der andre whatshisname har jo vørri bortpå a keira = null sjanse på aurdal). ewan er jo også skotte, så dette ser lovende ut. jeg noterer mr. kenobi på listen over mulige eventyr starting fall 2010. fest!

hello..

3 kommentarer:

  1. Liv Marit McGregor, det klinger jo rett og slett helt perfekt. Veldig enig når det gjelder denne karen.

    SvarSlett
  2. Mathilde McGregor, låter ikke ikke så rent lite perfekt.

    SvarSlett
  3. Haha, jeg ler veldig godt av det nederste bildet!!! Hele poseringa, kilten, baris....bare skriiiiiker GAY,GAY,GAY:)
    Men er det noen som kan vende på det så er det deg LM;)

    SvarSlett