mandag 6. september 2010

OK. jeg v e t jeg er verdens værssshte til å blogge for tiden..
men jeg har liksom ikke hatt noe ordentlig å blogge om FØR nå.
Ja, du gjette riktig: Jeg har flyttet til Skottland!
(gjettet du virkelig det?? bra gjetta.)
Jeg landet i dag på Dyce airport utenfor Aberdeen. allerede ved innflygningen
(Widerøe Dash8 - mitt nye yndlingsfartøy) så jeg at Skottland er fint!
jorder over alt, jo! jeg føle meg hjemme. jeg hadde Skottlands
mest ljoviale taxisjåfør inn til byen, utrolig mange fine tips om
Aberdeen og hvor man ikke burde bo/ferdes/henge osv.
jeg tipset han 5 pund. jeg bor nå på Open Hearth Guest House i 349
Holburnstreet. han som driver det er über-stressa for at jeg ikke
skal trives - jeg liker han. de 4 neste nettene har jeg en seng å sove i,
etter det - who knows.. jeg skal på visning i morgen i Union Grove,
en koselig liten leilighet med vegg-til-vegg teppe i alle (alle) rom.
selv om den er rett over mitt budsjett er den så fint plassert i forhold
til byen og buss at jeg tar den hvis jeg får den. fest!
til min store, gledelige overaskelse er engelsken min stødig som
Snøhetta og jeg merker at dette kan bli et fint år. god natt!

to be continued..

2 kommentarer:

  1. Wuhu og tjohei! Du blogger igjen!!! *elsk*
    Når starter vol2 da? Eller blir det bare utvidelse av 1´ern? :)
    Godt å lese at du er trygt fremme og at du har et bra sted å sove mens du leter etter ditt eget. Krysser fingrene for at du får den du vil ha:)
    Keep us posted love....

    (ser du, du blogger og jeg kommenterer...går som smurt detta;P )

    SvarSlett
  2. Ja, er ikke Dash-8 et deilig fly! Får virkelig følelsen av at man er ute og flyr på ordentlig. Godt å høre at du er kommet trygt over og begynner å få ting på plass! Lykke til videre!

    SvarSlett