onsdag 22. september 2010

i dag..


..skal jeg registrere emner! jeg gleder meg sånn! OG i tillegg har jeg funnet en buss som går fra rosemount (her bor jeg) til skolen nonstop. den skal jeg teste i dag siden været er veldig uforutsigbart. som vanlig. det tar meg 30 min å gå til skolen, jeg har timet, så det går egentlig veldig bra å gå. likevel er det kjipt å gå 30 min i regn og stiv kuling. sist gang jeg gjorde det var jeg sengeliggende med feber i to dager. jeg må si jeg er egentlig litt skuffet over mitt barske, norsk immunforsvar - jeg hadde ventet mer. jeg er alltid litt forkjølet her.

ha en fin onsdag!

3 kommentarer:

  1. Da har du jo et sweet alternativ, gå når været, temperaturen og formen tillater det - ta bussen når alt går imot deg;)

    SvarSlett
  2. jepp. bortsett fra at det alltid er kjipt vær :)

    SvarSlett
  3. har som sagt aldri vært så mye kald som jeg var tre år i england... det er rått - det er det som gjør det!

    SvarSlett