onsdag 22. september 2010

endelig..

..vet jeg hva dette året vil bringe! faglig sett, ihvertfall. nå har jeg registrert fag og fått den berømte rosa lappen som skal gi meg tilgang til alt. selvfølgelig er flere av de fagene jeg ville ta ikke tilgjengelige dette året men jeg fant noen fine likevel. nordisk arkeologi, keltiske studier, vikingstudier, landskaps-arkeologi, geoarkeologi og arkeologivitenskap, ah, jeg kjenner jeg gleder meg til det som kommer! om jeg ikke trives på noen av emnene kan jeg bare bytte, sa christoph, min tyske studieveileder. de fleste av fagene jeg er registert på er egentlig ett hakk for høyt opp i systemet for meg, men christoph og jeg var enige om at det sikkert ville gå bra. jeg har trua. nå føles det endelig som at året mitt i skottland har begynt. life!

(legg også merke til det blå båndet jeg har rundt armen. freshersbåndet. jeg kan bruke det om jeg vil komme inn gratis på foamparties, toga-gelly-wrestling eller annet gøy. vi får se. jeg skal ihvertfall bruke det på fredagsjazz i unionstreet. ihvertfall.)

2 kommentarer:

  1. Keltiske studier: James, Simon: The celts. veldig bra og litt ny vri :)
    vikinger: oxford illustrated history of the vikings og forte, oram + + viking empires. fine edited volumes med mange bra artikler...

    *misunner deg*

    SvarSlett