onsdag 8. september 2010

home, sweet home!


ja, du gjette riktig. jeg har fått meg husrom. ihvertfall nesten. i dag 1000am (lokal tid) var jeg på visning i en veldig søt 2roms i 59 Esslemot ave. her var det jammen koselig og midt i blinken for meg. 10min gange til byen, buss rett nedi gata. 3egt. med felles bakhage med plen :) denne hadde pappa godkjent! eneste problem var fredrik. tyske fredrik og pappan hans var også på visning i 59 Esslemont ave. de ville legge inn reservasjons-fee der og da men Kirsty sa at man må gjøre det nede på kontoret i Hoburn street (les: kappløp mellom norge og tyskland). jeg tok beina på nakken (vel, nesten, siden jeg er så tett i nesa og full av feber at en løpetur ville sannsynligvis ta knekken på meg) og møtte opp i Holburn street 10 SEKUNDER før fredrik og pappa! norge vant og nå er søknadsprosessen i gang. jeg har alt som trengs, så det ser ut til at det kun er formaliteter som må igjennom før jeg flytter inn til uka! gleder meg masse!

5 kommentarer:

  1. de kaller meg ikke løpe-livva for ingenting..

    SvarSlett
  2. LOL! Håper du fant den forkjølelsen helt selv... lå nemlig i sofaen hele i går så håper jeg ikke smitta deg!!! Germany 0 Norway 1

    SvarSlett
  3. Godt gjort LM!!! Siden vi ikke kan prestere mot germanerne på fotballbanen er det bra du tar det i kappløpforbolig-sporten:)
    Gratulerer med ny bolig, gleder meg til å se den, men mest til å innta den selv;)

    SvarSlett
  4. her er det god plass til norge-besøk!

    SvarSlett