torsdag 23. september 2010

Pubcrawl og emner

i erasmus køen til gårsdagens registrering møtte jeg noen fine folk. vi har laget et eget society som skal være for erasmusstudenter som studerer historie eller tar historiefag. når vi møtes skal vi spise. vi kaller det food society/knytkalas/spleiselag. jeg har også blitt medlem i the history society, det er nok litt mer organisert enn the food society. men i kveld skal vi på pubcrawl i aberdeen. tror det kan bli morro og så får jeg funnet frem de beste pub´ene i byen. så jeg kan styre unna hed kandi og foamparties (det er sånn dunk-dunk-musikk som man danser til i såpeskum og såpebobler (gjerne i bikini), mamma). alltid greit med et alternativ. kanskje jeg til og med får smake på sånn skummelt mørkt øl. eller bittert. skummelt. men jeg likte jo, haggis, så vi får se.

her er kursoversikten min så langt, om noen være interessert:
denne kan jo endres, som jeg nevnte tidligere. time will tell

2 kommentarer:

  1. Heter det ene faget virkelig VIKINGS!utropstegn
    ??
    lol

    SvarSlett
  2. archaeologies of landscape har jeg og vært en del borti... spennende egentlig. og jeg skjønner godt at man vil ha et alternativ til musikk man egentlig ikke kan danse i og i hvertfall ikke når dansegulvet er dekket av såpe.... (har den trenden kommet hit?? har ikke hørt om det, men veldig vanlig der borte... av en eller annen syyyyk grunn!)

    SvarSlett