fredag 24. september 2010

Pubcrawl

som jeg skrev tidligere var torsdagskvelden satt av til pubcrawl. været var kjipt og jeg var litt betuttet da jeg møtte opp på den første pub´en, st machars pub på campus, og jeg var den eneste. men plutselig kom det mange, til og med noen kjente erasmusfjes. videre gikk turen ned til union street og diverse barer. jeg prøvde både lyse og mørkere øl, whiskey, typisk skotske typer og guinness. kvelden var ledet av hallur fra the real ale society. hallur er faktisk fra færøyene. koselig kar:


finske sini og svenske katarina på blackfriars

dette er tyske nina (ricardo) og meg som koser seg på pubcrawl:

i kveld skal nina og jeg (++?) på jazz på starbucks
(kan det egentlig bli bedre? verdens beste kaffe og jazzzz...)!


1 kommentar:

  1. Så gøy at du har blitt kjent med så mange allerede! :) Håper studiet blir bra også!
    Marris.

    SvarSlett