lørdag 9. mai 2009

Da har jeg den ære av å ønske meg selv velkommen til online-livet. jeg kaster meg på bølgen, får se hvor det bærer.. 
Etter en koselig kveld med hippe (blogg-)piger kjenner jeg at turen min er kommet. Kvelden i kveld startet med at jeg plutselig befant meg på et salsa(?)-kurs som jeg ikke hadde meldt meg på, men fint måtte delta på. Slu som jeg er tuslet jeg bak til DJbåsen og latet som om jeg ikke kunne danse da jeg akkurat hadde kjøpt meg en pils i baren. Elsker forresten salsakurs med bar - godt konsept. Mari, en av de hippe pigene, slo seg løs og var et godt eksempel for oss litt mer pysete, Maja(hip) og jeg. Vi får komme sterkere tilbake ved en senere annledning, noe jeg er sikker på at vi gjør.

Takk for oppmerksomheten.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar