fredag 29. mai 2009

dagens lyspunkt..

Her sitter jeg på mitt kjøkken og "leser" til exams (les: surfer youtube) og hva tror du ikke skjer?! utenfor vinduet mitt svever det plutselig Masse fine såpebobler ned fra leiligheten over! utolig fine! Jeg ble så glad og tenkte: FORT ta bilde, dette kan du blogge om! -og blir kanskje litt entusiastisk. Jeg river opp vinduet for å prøver å knipse bobler. I kampens hete mister jeg litt balansen, detter oppå bordet bak meg og river ned et glass så det knuser i tusen biter. Videre tråkker jeg rett i skårene, kutter opp litt på foten og blør i sunn en sokk. MEN jeg får knipset noen bobler. hah!
Nå må jeg lappe fot, kaste sokk, vaske gulv og fortsette å (faktisk) lese til eksamen...

jeg legger ut bildet jeg klarte å ta før jeg falt. føler jeg fortjener det.



det var egentlig flere bobler en dette.

3 kommentarer:

  1. hvordan gikk det med beinet? :)

    -øyvind unhammer

    SvarSlett
  2. Oi oi! Nå har du virkelige kommet i bloggemodus, Liv Marit! :D
    Enhver anledning til å blogge om, må utnyttes!

    Håper beinet har det fint!

    SvarSlett