søndag 4. april 2010

Cory Nightraven McNamara - tha snaketamer

... er mitt navn.

I går startet dagen med et koselig gjennsyn med min gamle venn Kjetil Hallre. Vi hadde ikke sett hverandre på 4 - 5 år, han bor jo i UK, så en kaffe på Majorstuen var på sin plass! I mens vi koste oss med kaffe fikk vi invitasjon fra Frode og hans søster til å være med til Oslo Reptilpark. Ja. Reptiler. padder. slanger - min eneste (og ganske store) fobi. send meg heller naken ut i mørket så lenge det ikke er slanger der.
Men jeg ble med! og se så fine (!...?) de er!




JA, jeg tok på en Ball(e)pyton. to ganger.

Etter adrenalinkicket begynte å gi seg takket jeg for seg og tok turen over til Grünerløkka, til Maja! Maja, Daniella og Frida har akkurat kommet hjem fra NY, det feiret vi med kaffe, wok, nakne jenter på film (les: Mrs Henderson presents) og pottis og dippers (vi stjal 2 glass rødvin av deg, Mina). Daniella kom også over en tur og vi hørte på Majas hippe musikk og googlet.
Kvelden rundet jeg av med en tur innom Evergreen for å treffe Kjetil, Frode, Are og... ja. på vei hjem, etter stengetid, syklet jeg (med min freshe TREK - sykkel m. demping) nesten over Arne som lå å "koste seg" på fortauet ("hvem er Arne?" spør du? "hvem er Arne?" spør jeg). Arne var litt sliten. jeg hjalp han opp og gav han vannflaske min. Han spurte om han kunne følge meg hjem, jeg sa at det desverre ikke er bagasjebrett på sykkelen. Arne skjønte det og vandret (heldigvis) avgårdet, kanskje takket være Oslos nyeste sykkelpoliti.
sykkeltid Evergreen - Heggeliveien: 33min. inkl. rescue.

3 kommentarer:

  1. Wæææ, slangeeer......
    Jeg er imponert over at du tok på en!

    Du må skaffe deg en sykkelpolitiuniform! Sånn som de har i pacific blue, kanskje?

    SvarSlett
  2. er det ikke bare å kle av seg, evt?

    SvarSlett
  3. Joa, men det er jo litt kaldere her enn i California...
    Men snart er det sommer!

    SvarSlett