tirsdag 20. april 2010

I like.

Jeg har jetlagg eller er døgnvill, akkurat som Sandra Lyng Haugen, om du vil. Tirsdager er som regel en heftig skoledag med forelesning om Paleolitikum o.l. fra 0815 - 1000, UB til jeg stuper og så forelesning om Cæsar og Zevs 1615-1800. heldigvis er prof. Rasmus askefast i Roma, så det blei itte no Cæsar og Zevs i dag uansett! men Paleolitikum fra 0815 er jo ikke askefast.. jeg lurte veldig på om jeg bare skulle dra meg opp av sengen 0700 og snu døgnet tilbake. men den gang ei. jeg våknet litt uttpå med dårlig samvittighet, og tenkte jeg skulle sjekke hva jeg går glipp av. Der fikk jeg en fin overaskelse da det ittttte var noe opplegg i dag :) wee! fest i heggeliv. 43c! dette føles som ferie.

merker bloggen blir litt kjedelig uten sauer..

nå ser jeg på paradise hotel og føler meg som et godt menneske. i morgen: UB! snx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar