søndag 31. oktober 2010

det har vært en lang helg..


..men en fin, en! jeg hadde noen venner over på allehelgensaftensvors på fredag. jeg lagde lykt av et gresskar og slanger av piperensere som jeg hadde i håret. jeg droppet bella - fant ut at jeg ikke ville se ut som om jeg går på prozac. så; 3 kvinnelige søppelsekker og 3 mannlige blodige ... menn? og medusa:

shannan, sini og shaun og lykta
meg, sini, nina og katarina
shannan, peter og shaun. over: ukjent
meg og sini på vei til korova i høstløvet

så gikk vi å danset på korova til sir duke,
take on me og boogie wonderland.

halloween varer i dagevis her.. jeg var en liten tur utenfor døren i går kveld også, vandret gatelangs og undret meg over hvorfor de fleste mener et kostyme ikke trenger å bestå av fysisk materiale, som tøy. bare å kle av seg. jeg syns selv at slanger i håret da funker bedre. er invitert til halloweenparty i kveld også, i hillhead - studentboliger på campus. men dagen i dag, søndag, er satt av til stephen w. silliman og hans "culture contact or colonialism? challenges in the archaeology of native north america". snaks. heldigvis har jeg et lass salt lakris og koffein.

1 kommentar:

  1. når man heter det til etternavn så innspirerer det jo ikke...

    SvarSlett