torsdag 14. oktober 2010

lateness

ettersom jeg plutselig ikke har blogget på en uke, må jeg vel gi en liten oppdatering på hva jeg driver med om dagen.. etter en langhelg sist helg i norges land med dobbelt 30årslag, gamle kollegaer, gode venner og kjær familie, er jeg tilbake i skottland. så for det meste er jeg jo på skolen eller ute med venner. skolen tar mye tid og vil nok bli ganske krevende, har jeg skjønt. jeg har også tatt steget utenfor aberdeen by, hadde en fin dagstur til edinburgh sist lørdag, og tok en kveldstur til stranden i går. både edinburgh og stranden var kjempefint! - jeg må nok tilbake til begge steder før vinteren setter ordentlig inn. (høsten er kald her og mammas saueskinnskåpe er min redning..) til helgen skal jeg på en slags snowboard-event i glasgow, tror det også kan bli fint. kanskje jeg til og med får meg en runde i bakken for å bevise at jeg er norsk. kanskje.



2 kommentarer: