mandag 18. oktober 2010

jeg er litt syk..

..men har ingen doktor. derfor sluker jeg c-vitaminer, væske generellt og pakker meg inn på sofaen med mr. darcy, aslan, mr. potter og annet snacks. prøver samtidig å trøkke inn til vikingtid i form av religion og annet (ikke fullts så snacksete) arkeologiknask som osteoarkeologi og slike ting jeg ikke forstår. life. i helgen hadde jeg en svipptur til glasgow, skulle på skottland ski-show (eller noe). det var ikke så tøft, så vi, shaun, andrew, peter og jeg, dro å bowlet istedet! jeg var litt god innimellom og ganske dårlig til tider. men tok ikke sisteplassen, heldigvis, siden peter holdt den jevnt og trutt alle tre rundene. helt ok.

meg, andrew og shaun

jeg er "a".. dårlig runde, men se heller på tallet over rundesummen,
det er totalt fra alle tre runder. (m.a.o. jeg ligger som nr to. enn så lenge.)
jeg fikk barnesko. til alles store fornøyelse.


her om dagen var jeg en tur i duthie park, en fin og gammel park med fin solnedgang:


the river dee




2 kommentarer:

  1. hihi barnesko til liv marit :) osetoarkeologi er drit kult :) hadde et halvt år med det :)

    SvarSlett
  2. har forøvrig link til din blog på min :) https://emmashobbyblog.wordpress.com

    SvarSlett