fredag 26. november 2010

det snør..

..og det snør. hver dag, av og på. ja, for nå snør det ca 10 ganger hver dag istede for regn. det syns jeg absolutt er helt greit. alle griner og gruer seg til det blir enda værre enn nå. for det er visst 5 cm med snø. jeg tror jeg er godt rustet mentalt for de neste uker og måneder. jeg gleder meg bare til det blir enda kaldere og snøen ikke smelter!


i morgen skal jeg på jentebusstur med jessica, katarina og liselot til braemar og/eller banchory. jeg vet ikke hvor det er, men skal være klar på stasjonen 0845 i morgen tidlig. etter to lange uker med fem lange oppgaver er jeg egentlig klar for å sove, men kan jo ikke si nei til en tur ut av denne grå byen. ja, for snøen gjør den egentlig ikke så mye hvitere. det er ikke nok. enda. krysser fingrene.

ps: de har tent julelysene over union street . de er svæære, blå, hvite og røde. og blinker. det er ikke så koselig.

2 kommentarer:

  1. her er det kaaaaldt! -8 men det blåser så er egentlig mye kaldere. Vi har ikke veldig mye snø enda vi heller men vi får satse på at det er bra til jul :D

    SvarSlett
  2. Det er jo hakket hvitere vil jeg si, og alle monner drar! Her har det kommet litt snø nå, den ligger enn så lenge og gjør det litt hvitt og koselig. Satser på at det blir flott til du kommer;) Håper dere hadde det stas på tur:)

    SvarSlett