søndag 21. november 2010

jeg har..

..ikke blogget på en uke. og mitt siste innlegg var om at dere som lesere ikke engasjerer dere. dårlig kombo. men jeg har faktisk ikke noe særlig å blogge om. livet handler for tiden om ord. ord som petrology, culture contact, archaeological etichs, posesuppe, kulde, lab work, such as, geology, references, nevertheless, as seen in, presented by, complex matter, min. 2500 words, "ja, også, selv om dere har levert en essay i dag, vil jeg ha en til om en uke. ikke stor altså. max 4000 ord. husk å bruke sist års pensum som referanser. ja for dere husker vel hva det pensumet var. dere gikk jo her i fjor alle sammen. takk for i dag!" (!!!). jeg har bruker opp de ordene jeg kan. kan noen lære meg mer engelsk?

6 kommentarer:

  1. :) er alltid kaos fram mot jul! mye som skal inn og alltid på likt liksom... :) har masse pensum lister om du vil ha men det får du nok om du spør en tutor :) du har nok lest noe av det allerede. går så bra så!!! nå har jeg bloggen din som rss link på bloggen min :) så jeg går inn hver gang jeg ser du har skrevet noe nytt :) lurt ikke sant?!?

    SvarSlett
  2. akkurat nå skriver jeg om etikk og forholdet mellom arkeologer og the public. repatriation, looting, collectors, education, lurifakserier i publicasjoner, nationalistic archaeology og sånt... er litt svada, men må til.

    SvarSlett
  3. Du har all min ektefølte sympati. På UiO er det kaos med tusen eksamener, og visstnok 19 elever per lesesalplass på hf, ifølge universitas.

    Det siste nye er at Irene og jeg har lyst å arrængere 5-års reunion for med. Fem?

    SvarSlett
  4. universitas <3
    med? mdd? vågsbygdvgs? ja? nei? jeg er med.

    SvarSlett