lørdag 13. november 2010

ok..


..hva er greia? jeg blogger og blogger, og har faktisk lesere. 95 besøk på en uke. jeg tror nok jeg vet hvem de fleste av dere er. det er dere som ba meg om å blogge mens jeg bor her borte. sånn at dere kan følge med på hva som skjer i livet mitt. koselig det. for dere. ikke for meg, da INGEN KOMMENTERER, bortsett fra noen ytterst få vakre. se jeg bruker store bokstaver. du har kanskje lagt merke til at jeg aldri gjør det her på bloggen min. aldri. men jeg gjorde det nå. 16 stk.

4 kommentarer:

  1. Men det er så innmari gøy å lese! også er du så flink og vi er så glad for at du tar deg tid. Info hjemmefra: Vi hadde foreldresamtale i barnehagen; pedagogisk leder sa at hun aldri hadde opplevd en gutt på Erlends alder snakke så godt. Han var unik på det området:) Myrsnipa Dale/Aurdal er herved en myte.
    Søs

    SvarSlett
  2. lol er noen av oss da... men du... DU kommenterer ikke på min... ;P

    SvarSlett
  3. Jeg tar selvkritikk og lover bot og bedring!

    Savner deg.

    SvarSlett
  4. 16 stk storebokstaver. Du er gæærn. Jeg følger med på bloggen din. Bare så du veit det. Skal bli flinkere til å legge igjen kommentar når du skriver noe jeg har en mening om.

    SvarSlett