onsdag 10. november 2010

til dere..


..som var med på å fylle denne boken med gode råd og to-do´s and dont´s kan jeg fortelle at jeg ligger godt ann..
jeg klapper fortsatt på 2´ern til musikk, are (er ikke så mye bossa her, så jeg holder meg til 2´ern), har bekreftet at fosters er billig øl (takk arne m) og har klart å styre unna å løfte på skjørtet - både mitt eget og evt. noen andres - ligger godt ann der søs. jeg har enda ikke sovet en natt i tårnet på et slott men jeg tror det kan ha noe med å gjøre at jeg slottene alltid er stengt når jeg ankommer.. det står også mye om white russian og sunday roast, her har jeg noe å ta igjen, desverre, rita og are. jeg leter konstant etter sunn mat på supermarkedet og tror at bondevettet mitt er i høyspenning, takk for tipset marris! jeg kan også fortelle at jeg ikke har funnet et eneste sted hvor fish and chips har blitt servert i avispapir, selv om jeg har spist en god del fish and chips - kanskje det faktisk bare er ganske ekkelt, kristin?. høffelighetsfrasene her er det jo, som forventet, ekstremt mange av og jeg begynner endelig å venne meg til at alle over 25 år kaller meg "love". jeg har lett etter en jazzklubb en stund men har ikke funnet noen enda, tror det punktet er dødfødt.. og jeg kan bekrefte at engelsken faktisk flyter adskillig lettere etter et glass rødvin (vi hadde rett, rita) og at tesco sannsynligvis er det billigste supermarkedet i byen. primark kan jeg ikke leve uten, marte - du hadde rett. jeg kan også påstå at jeg bruker tid også på skolen (jeg lover, edel) og har det samtidig veldig gøy. men jeg mangler bl.a. å kysse en man i kilt. det står en å spiller sekkepipe i union street nesten hver eneste dag, men jeg er ikke så sikker på at han er den rette..

har også bekreftet at skyping, som forventet, er utrolig fint:


jeg føler meg hjemme i hverdagen min her men jeg lover at jeg ikke glemmer mine egne røtter, pappa. jeg har ikke prøvd meg på klot enda, mamma, men jeg tror tiden snart er inne..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar